sobota, 6 sierpnia 2016

Long REST

Da się żyć bez telefonu.
Więcej czasu na inne rzeczy i spokój, żadnych wiadomości itd.
Lecz w moim smartfonie posiadałam aplikacje ,które pobudzały mnie do działania oraz licznik kalorii dzięki niemu bardzo skrupulatnie trzymałam dietę. Teraz jest trochę rest i cheat days,
Dodatkowo tamten tydzień cały w pracy a z powodu kolana zawiesiłam także ćwiczenia, od kilku dni dopiero rozpoczęłam rowerek. Dzisiaj lecę mimo fatalnej pogody na rower i kontynuuję ćwiczenia. Dietę rozpocznę od nowa gdy odbiorę telefon.
Natomiast brak wpisów spowodowany jest właśnie brakiem telefonu.
Dlatego obecny wpis oparty będzie bardziej na planach i rzeczach, które pragnę mieć. Typowo materialnych. 

    1. Tablet

Nie jestem specjalistką w tej dziecinie dlatego bardzo ciężko jest mi cokolwiek wybrać.
Początkowo bardzo chciałam tablet z firmy Lenovo lecz wczoraj byłam w salonach z tak sprzętem i dowiedziałam się, że tablety Samsung są lepsze od strony techniczne, jednak cena jest trochę wyższa.
Chciałabym wydać za taki tablet max 750 zł było by jednak świetnie gdybym zmieściła się w 700.

Poszukuję sprzętu około 10 calowego, z modemem 3g/lte oraz aby aparat był znośny
      

           2. Lustro


Duże pod względem wysokości. Wyszukałam interesujące w IKEA jednak z tym zakupem muszę poczekać, aż będę w Warszawie i będę mogła obejrzeć go na żywo. 

KNAPPER - IKEA
Lustro stojące, białe 

           3. Biurko


Mój wzrost to 174 natomiast moje obecne biurko jest bardzo niskie i nie obrażając mojego staruszka jest staromodne. Dlatego postanowiłam kupić nowe wyższe i mam nadzieję, że bedzie pasowało do reszty mojego pokoju.

MICKE - IKEA
Biurko, białe

       

         4.Jeansy z wysokim stanem 

Posiadam w swojej kolekcji jedne spodnie z wysokim stanem lecz nie są to typowe jeansy. A takie chciałabym posiadać. Przymierzałam mojej siostry z h&m lecz nie moge znaleźć takich w sieci. Dlatego szukam i wiem, że w podobnym kroju znajdę. Są to spodnie bardzo wygodne i pasują według mnie do stylizacji eleganckich, sportowych jak tez miejskich. 


         5. Buty. Adidas superstar ?

Bardzo dużo jest takich butów na ulicach. Gdzie nie spojrzymy są superstary, ale czy to nie są buty bardzo uniwersalne? Według mnie są. Lecz w moim wypadku bardzo zastanawia mnie cena czy warto. Ja jestem zwolenniczką całych białych, a ich cena jest bardzo wysoka. Kupię te buty gdy trafię na jakąś promocję. A jeżeli takowa się nie pojawi wybiorę jakieś inne, także białe. Napomknę iż mam rozmiar 41, z tego powodu tak ciężko jest mi trafić na dobrą cenę i mój rozmiar.



To są rzeczy, które pragnę kupić za pieniądze z wakacyjnej pracy. Dodatkowo kilka ciuchów i przyborów szkolnych. Są tu uwzględnione większe zakupy. Jak to każda dziewczyna uwielbiam zakupy i wyprzedaże. Rok szkolny niestety się zbliża a może stety przynajmniej zaopatrzę bardziej moją szafę.
 
Z uśmiechem lecę na 10 km trip rowerem. 3majcie kciuki aby nie luną deszcz,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz