wtorek, 23 sierpnia 2016

Jeszcze sierpień

Wakacje, ale mogę w pracy. Wiem nie powinnam narzekać przecież miałam 4 dni wolnego. Ale mi to za mało, mam dość już roboty. Teraz wszyscy chodzący powie że oszalałam ale tak mówię to Ja CHCE września. Chcę już do ławki i szkoły. Wszyscy maturzyści powiedzą jaka głupia ostatnie wakacje przed maturą one maja trwać jak najdłużej. No ale cóż wiem teraz co to praca jak dla mnie była to  ciężka praca i chcę już do ławki.

Szaman
Śniadanie

Kasza jaglana z owocami oraz chałwą 325 kalorii 

 Jajka sadzone z waflami kukurydzianymi warzywami i keczupem. Galaretka

250 kalorii


Ryż z warzywami,kotletami sojowymi oraz galaretka

485 kalorii


Winogrona oraz kanapka z tofu bazyliowym

250 kalorii
Kanapka z chlebem żytnim salami oliwkami ziarnami oraz pomidorami. 
240 kalorii

Ciasto na zimno czyli galaretka z jogurtem naturalnym POLECAM.

100 g około 66 kalorii 



4 komentarze:

  1. Tofu z bazylią jest naszym ulubionym. My kupujemy je lidla, a Twoje skąd pochodzi? Bardzo fajnie skomponowany jadłospis. Pozdrawiamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasza jaglana ulubione danie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaszę jaglana bardzo lubię a zaciekawiło mnie galaretką jogurtem naturalnym :)

    OdpowiedzUsuń