poniedziałek, 4 lipca 2016

Trzeci Lipca

Niedziela

Śniadanie.
Pobudka jak zawsze w okolicach wakacji godzina 8. Więc śniadanie także wokół tego czasu jest przeze mnie konsumowane,
Owsiany mix.

  • Płatki owsiane błyskawiczne
  • Rodzynki sułtańskie
  • Wiórki kokosowe
  • Nasiona siemienia lnianego
  • Twaróg półtłusty
  • Mleczko kokosowe
  • Orzechy włoskie
  • kawa z mlekiem  

U mnie taki MIX ma około 400 kcal. 

Drugie śniadanie

Gdy nie mam pomysłu co zjeść ide do lodówki i biorę to na co mam ochotę wrzucam na wagę liczę i jem.
  • Jajko
  • Łosoś norweski
  • Wafel ryżowy naturalny
  • Ketchup pikantny
  • Zielone oliwki
  • ogórek  obrany

U mnie koło 200kcal.
Obiad
Niestety wszyscy w moim domu nie jedzą regularnie dlatego mój kurczaczek pieczony był już zimny.
Ale nie zmienia faktu, że bardzo smaczny.
  • Pieczona pierś z kurczaka
  • Kasza kuskus
  • Kalafior
  • Pomidor
  • Cebula do pomidora
  • Jogurt naturalny do sosu 
  • przyprawy do sosu
  • Herbata zielona - jej nie wliczałam do bilnsu

U mnie koło 400 kalorii

Podwieczorek
Tu także nie miałam pomysłu co zjeść, dlatego tak samo poszłam do lodówki wybrałam trochę dobrych rzeczy wyliczyłam i zjadłam.
  • Serek wiejski lekki
  • Banan
  • Wiórki kokosowe
  • Rodzynki sułtańskie
  • przyprawy (cynamon i imbir)
Wymieszałam wszystko w moim super kubku i całe danie.


U mnie koło 200kcal.

Krótka przejażdżka rowerem około 5 km , z tego co pamiętam 18 minut Z endomodo nie zdążyłam zrobić screena.

Kolacja
Kolejny wypad z koleżankami dlatego także pudełeczko jednak tym razem nie zdołałam zrobić zdjęcia. 

Omlet na słodko.
  • Jajko
  • Wiórki kokosowe
  • Mąka gryczana pełnoziarnista
  • Rodzynki sułtańskie
  • Banan
  • Masło orzechowe (odrobina)
  • Wafle ryżowe Good Food - przepyszne 
  • Coca-cola zero
Wczoraj wypiłam do tego z tego co mniej więcej obliczyłam około 3 litrów czystej wody.
Cieszę się że tak dobrze "wchodzi" mi ta woda bo na początku picia nałogowo wody piłam 2 szklanki i to z przymusem a teraz tylko wymieniam puste na pełne butelki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz