poniedziałek, 25 lipca 2016

Początki

Dobra dzisiaj sobie troszkę popiszę.
Moje wymiary; 
Styczeń 2016
 udo - 56cm
łydka - 38 cm
pupa - 96 cm
talia - 74 cm
biodra  -89 cm
Waga mniej ważna ale było to mniej wieceje 72-71 kg
Od tamtego czasu duzo lepiej się odżywiam, gdyż w tamtym czasie nie odmawiałam sobie batoników czekoladowych. Potrafiłam wieczorami coś wypiekać i jeść to, z pewnością nie cały placek ale zawsze kawałek z mlekiem.

4 Lipiec 2016
 udo -52 cm (-4 cm)
łydka - 37 cm (-1 cm)
pupa - 93 cm (-3 cm)
talia - 65 cm (-9 cm)
biodro - 85 cm (-4 cm)

Obecnie Waga waha się mniej wiecej 65-66kg

Jak widać najsłabiej schodzą mi cm z partii nóg. Ale cóż walczę i cieszę się z każdego cm.
Obecnie walczę o 62 na wadze. Nie chce być nie wiadomo jak chuda, szczypiorem nigdy nie byłam i właściwie sie nawet teraz z tego cieszę. Ale gdy zejdę już do mojej ustalonej wagi, bedę walczyć o rzeźbę. Cieżko będzie gdyż od września ostro biorę się za naukę - MATURA czeka. 
A wygląd to nie wszystko zgadza się ale jeśli ma się możliwości to trening i zdrowe odżywianie uczy nas wytrzymałości i systematyczności, która mi się przyda.
Właśnie dlatego powoli się w to wkręcam bo nie zmienia się tylko moje ciało ale także nawyki. Przekłada się to także na przygotowanie do szkoły w małym stopniu ale zawsze. Jestem ciutke bardziej zorganizowana. Wiadomo by całkiem zmienić swoje bałaganiarstwo i lenistwo potrzeba dużo czasu, ale wydaje mi się, że początki już są.

Niedziela 
podwieczorek

  • filet z kurczaka
  • pieczarki
  • pomidor
  • awokado
  • kukurydza
  • wafle kukurydziane
  • kiełki rzodkiewki
Około 270 kcal
Woda woda musi być zawsze pita woda.
  • Smooth ice mango  - 95kcal




kolacja
  • jajka 2
  • awokado
  • szynka 
  • chleb żytni pełnoziarnisty
  • kiełki rzodkiewki


Czysta karta.


1 komentarz:

  1. Gratulacje wyników :) Najbardziej nas cieszą ubytki w talii :D

    OdpowiedzUsuń