wtorek, 5 lipca 2016

Piąty Lipca

Wtorek


śniadanie
nie jestem specjalistą w liczeniu kalorii nie jestem wstanie ocenić czy robie to doskonale ale z tego co postarałam sie dowiedzieć z internetu to mniej więcej tyle jest w tych posiłkach kalorii
kolejny raz owsianka

  • płatki owsiane błyskawiczne (20g)
  • nasiona siemienia lnianego (3g)
  • kakao (5g)
  • mleczko kokosowe (20ml)
  • rodzynki sułtańskie (16g)
  • banan (150g)
  • twaróg (50g) 
  • kawa z mlekiem (nie wliczyłam w bilans owsianki)
Około 370kcal.  

drugie śniadanie
Tym razem coś na słono, omlet plus warzywa.

  • jajko (2 sztuki)
  • zielona papryka (65g)
  • pomidor (65g)
  • awokado (6g)
  • ser pleśniowy camembert (15g) - niezbyt dietetyczne 
Na zdjęciu jeszcze nie dodałam sera.
Około 230kcal do bilansu nie dodałam przypraw.
 OLEJU DO OMLETA NIE UŻYWAŁAM, jednak sie da.


Obiad i resztę posiłków dodam już w kolejnym poście jutro. Dzisiaj także dzień bez treningu lecz idę do pracy i na pewno nie będę tam leżeć i pachnieć więc na pewno jakaś aktywność będzie.
Mam nadzieję, że dostanę tą pracę, zaczynam sie stresować.

Wiedza

Kolejna książka z przepisami wjechała do mojej kolekcji, Tym razem z przepisami bez glutenu.
Z biedronki po przejrzeniu od razu mi sie spodobała jest bardzo przejrzysta i ma w sobie łatwe dania.


Mój organizm jest zdrowy i toleruje gluten. Jednak kupiłam tę książkę gdyż ma w sobie dość banalne przepisy, które działają na naszą kulinarną wyobraźnię. 

Kolejna którą kupiłam kilka dni temu to książka, która ma trochę wiedzy i trochę przepisów. Ujmuje mnie w tych książkach przede wszystkim ich przejrzystość i łatwość przepisów, Zachęca do gotowania tych potraw we własnej kuchni.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz