środa, 6 lipca 2016

Piąty & Czwarty Lipca

Wtorek

Obiad
Warzywna pyszotka z makaronem.

  • Makaron pełnoziarnisty (40g-przed ugotowaniem)
  • Zielona papryka (90g)
  • Pomidor (90g)
  • Cukinia (60g)
  • Cebula (28g)
  • Wedzony łosoś (12g)
  • Ser gouda (18g)
  • Odrobina oleju (przecieram ręcznikiem jednorazowym i zbieram nadmiar z patelni)
Przed zmieszaniem
 Po zmieszaniu 

U mnie tylko około 335 kcal.

Podwieczorek
Tu już pozwoliłam sobie na lody, wymierzyłam i zjadłam.
  • Lody - sorbet jabłkowy (100g) 
Jak na opakowaniu142kcal
Kolacja 
Tu delikatnie poszalałam 
  • kawałek pizzy z duza iloscia sera (w pracy)
  • banan 
  • około 100g czekolady o smaku krówka 
Nawet nie próbowałam szacować ile bo wiem ze sporo.
Jednak raz nagroda za ciężką pracę sie należy.


Środa

śniadanie
Tym razem sama coś stworzyłam, wiem nic wielkiego ale bardzo mi smakowało.
  • Płatki orkiszowe błyskawiczne (15g)
  • Banan (100g)
  • Jajko 
  • Mleko 2% (20ml)
  • Twaróg delikate (45g)
  • Jogurt naturalny (33g)
  • Czereśnie (u mnie 52g)


około 410 kcal. - za dużo wiórek kokosowych.;/
Drugie śniadanie 
Tu tez trochę przesadziłam.

  • Bułka z ciasta francuskiego z kapustą. 
około 300kcal.


Trzeba ruszyć umysł matura sie zbliża wiec zakupiłam arkusze maturalne z matematyki "Teraz Matura" Nowa Era. Mam z tego wydawnictwa podręcznika przede wszystkim dlatego wybrałam tę książkę. Będzie ogień.


Resztę posiłków dodam jeszcze dzisiaj bądź jutro razem z połową kolejnego dnia. wynika to przede wszystkim z systemu mojej pracy. Po powrocie nie jestem na silach dodawać już zdjęć.
Dzisiaj musi być trening koniecznie.






1 komentarz: