poniedziałek, 18 lipca 2016

Osiemnasty siódmy


Dzisiaj nie bedzie podsumowania, bo jakoś nie widzi mi sie robić tego na raty.
Jak na razie micha czysta.
Ale dzisiaj wrzucam przepis na ciasto z czerwonej fasoli (puszka)
Widziałam wiele przepisów na internecie mój jest taki troche złączony z dwóch.

Składniki.

  • Puszka fasoli czerwonej (z  puszki)
  • Jajo
  • Banan
  • 2 łyżki miodu (słodyczy cokolwiek ile kto lubi)
  • 1,5 łyżki kakao
  • 1płaska łyzka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki nie pełne oleju u mnie rzepakowy(lepszy bedzie kokosowy)
Dodatki
  • 5g siemienia lnianego
  • 5g amarantusu
  • 5g słonecznika łuskanego
Przygotowanie
Wszystko do blendera, miksujemy dość długo aby bąbelki się pokazały.
Aby fasola była dobrze rozdrobniona. Całą masę wlewamy do formy posypujemy dodatkami i wstawiamy do piekarnika na 180 stopni na około 45-50 minut I gotowe.







2 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam takiego cista, co prawda niezbyt mnie przekonuje ale z samej ciekawości skusze się je zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle razy widziałam przepis na ciasto z fasolą, muszę w końcu się zebrać i spróbować!

    OdpowiedzUsuń