niedziela, 24 lipca 2016

MiX

Weekend
Słabo zorganizowałam sobie czas przez piątek i sobotę dlatego wrzucam mix.
Zdjęcia tych rzeczy których jadłam, jednak nie są to wszystkie.
Powodem takiej komplikacji była podróż do Kodnia. Gdzie tam  dostawaliśmy jedzeni, lekki cheat.
Kapuśniak
Tortelini

Shake 
  • wiśnie
  • awokado
  • arbuz
  • banan
  • mleko
Tosty
  • chleb pełnoziarnisty tostowy
  • czerwona papryka
  • kukurydza
  • kapusta pekińska
  • jogurt naturalny 

 Około 350 kcal





 Wyjazdowo
Płatki ryżowe z dodatkami
  • Płatki ryżowe
  • mleko
  • woda
  • twaróg półtłusty
  • banan
  • orzechy włoskie
  • len mielony złoty
Około 355 kcal


Woda musi być zawsze i wszędzie.

Dostaliśmy takie bułeczki. Zjadłam sporo bo trzy jednak cały dzień na nogach.



Super buty jednak na lato stanowczo za gorące.
Na wyjeździe zjadłam także.
  • kanapkę pełnoziarnistą z chleba żytniego oraz papryki i szynką awokado zamiast masła \
około 220 kcal

  • kurczak z awokado czerwoną papryką  oraz żółtą i kapustą pekińska. 
Około 270 kcal
  • Zupa pomidorowa praktycznie bez makaronu - ja wode moja koleżanka makaron (taka zamiana) dostaliśmy ją dlatego nie wiem jaka jest kaloryczość
  • kotlety z pierści ziemniaki z koperkiem oraz surówka - także nie wiem jaka bedzie tego kaloryczność 
  • rożek jagodowy
Sporo tego zjadłam wczoraj mogę się spodziewać że z pewnością przekroczyłam limit. Ale czasem trzeba przekroczyć limity alby być szczęśliwym.

 Z dzisiaj 
Śniadanie
zaszalałam i zjadłam ciasto które moja siostra przywiozła z wesela, kilka małych kawałków. Zabójstwo dla mojego odżywiania z rana + mały kawałek biszkoptu w babci z masą. 

Promocje w tesco nawet za niską cenę można znaleźć zdrową żywność.
Kurczak w promocji za 11,99 
Kiełki pudełko 50g 1,49 
Pieczarki 500g 1,74

Trening
  • 12km rower 35minut
  • Ewa Chodakowska rozgrzewka 5minut
  • Mel B abs 10 minut 
  • Rebecca Louise Abs Victoria Secret 10 minut
  • Rebecca Louise Sexy legs Miley Cyrcus 20 minut
  • Mel B Ćwiczenia rozlużniające 5minut
Całość około 85minut


Po treningowo II śniadanie.
Pierś z kurczaka 54 g
Kiełki rzodkiewki 50g
Czerwona papryka 35 g
żółta papryka  107g
Mozzarella 40g 

Około 270kcal

U Cioci.
Rosół około 300g
Sorbet cytrynowy i czekoladowy około 100g
Nie jestem w stanie obliczyć. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz