wtorek, 12 lipca 2016

Jedenasty siódmy

Poniedziałek
 trening


  • rower
  • mel b abs
  • Victoria Secret Abs - Rebecca Louise















śniadanie
  • płatki jaglane (30g)
  • banan(100g)
  • mleko 2% (80ml)
  • miód(10g)
  • wiórki kokosowe(5g)
  • Odżywka białkowa (6g)
około 330 kcal
 II śniadanie
  • kawa rozpuszczalna (3g)
  • mleko (165ml)
  • lody śmietankowo-waniliowe (70g)
  • Wiórki kokosowe(5g)
  • Daktyle suszone(5g)

około 255 kcal

 Obiad
  • smażony kurczak bez panierki(90g)
  • kasza bulgur(70g)- nowoś w mojej spiżarni
  • ogórek ze skórką(50g)
  • pomidory(110g)
  • cukinia(150g)
  • fasola szparagowa(110g)
około 480kcal


Podwieczorek
tu było w pudełeczku - wyjazd, dlatego też nie mialam czasu zrobić fotki.
Omlet z bakaliami
  • jajko.
  • wiórki kokosowe(3g)
  • słonecznik łuskany(5g)
  • orzechy włoskie(5g)
  • daktyle suszone(5g)
  • rodzynki sułtańskie(5g)
Około 200kcal

Kolacja
Tu zaczyna się historia, w której cieszę się że zjadłam pizze.
Jeden kawałek ale zawsze coś. Gdy już razem z koleżankami chciałam odjechać mój cudowny samochód postanowił się obrazić i nie chciał ruszyć. Po około 1,5 godzinie i zwołanie moich znajomych, którzy są świetni odpalił.  Byłam bardzo zdenerwowana gdyż byłam jakieś 60 km od domu. Wróciłam spać o koło 12 w nocy. Padłam jak mucha. 
W moim przypadku widać, że czasem lepiej jest zjeść coś mniej zdrowego i mieć silę walczyć z przeciwnościami losu niż się głodzić i kurczowo trzymać się diety. 
Dzisiaj zmykam jeszcze spać - do pracy na po południe.


To mój brzuch nie ma szału, ale jestem o 6 kg lżejsza niż pół roku temu wiec nie jest źle,
Dalej działam i się nie poddaje. 
Nikt nie mówi ,że jest i bedzie łatwo.


4 komentarze:

  1. Ale masz super brzuch, gratulacje :)
    Super te twoje posiłki, bardzo smaczne i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie masz świetną figurę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest o niebo lepiej niż jakieś pół roku temu, ale jak już widać efekty to chcę czegoś więcej :D Na spokojnie bez spiny i do przodu :D

      Usuń