poniedziałek, 11 lipca 2016

Dziesiąty siódmy

Niedziela
śniadanie

  • kasza jaglana (25g)
  • odżywka białkowa(10g)
  • banan(73g)
  • suszone daktyle (8g)
  • Sernik MAMY (80g)
Około 340kcal.

Na zdjęciu nie ujęłam sernika, ale jadłam go także na podwieczorek wiec będzie dalej.

II śniadanie
  • Maliny(35g)
  • Banan(60g)
  • Mleko 2% (100ml)
  • Arbuz(135g)
  • Wafle podpłomyki (2sztuki)
  • Sernik MAMY (55g)
około 300kcal
















Obiad
  • Pomidor(120g)
  • Awokado(32g)
  • Ziemniaki z wody(85g)
  • Pierś pieczona bez panierki(85g)
  • Ogórek ze skórką(35g)
  • Sos słodki chilii(10g)
Około 400kcal

Podwieczorek
  • Sernik MAMY 
Uwielbiam go nie ma w nim dużo składników, ale jest bardzo sztywny i świetny w ciepłe dni.
Zjadłam przez cały dzień kilka kawałków, moze wyszłam po za makro za dużo trochę. Ale na szczęście na co dzień nie posiadam takich pyszności. Zrobiłam trening, niestety tylko rowerek ale przez tydzień mało ćwiczyłam(praca) wiec nie rzucałam sie od razu na głęboką wodę.



Kolacja
  • cukinia (100g)
  • Pomidory(130g)
  • Pstrąg łososiowy (16g)
  • Ser gouda mierzwiony (16g)
około 150kcal.




Nowy dzień, nowe wyzwania, nowa moc. 
Go!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz