środa, 27 lipca 2016

" Dzisiaj jesteś dalej niż wczoraj... "

Wtorek 
śniadanie.


  • Płatki jaglane
  • Odżywka białkowa
  • Jogurt naturalny
  • Maliny
  • Banan
  • Wiórki kokosowe
  • Orzechy włoskie
  • Amarantus bio
  • Nasiona siemienia lnianego
  • Len mielony złoty
około 340 kcal

II Śniadanie

  • Chleb żytni  pełnoziarnisty Razowy (tu Mastemacher polecam)
  • Polędwica sopocka
  • Czerwona papryka
  • Rukola
  • Pomidory
  • Kukurydza 
  • Jogurt naturalny
około 250 kcal 

Obiad
  • Pierś z kurczaka
  • Mieszanka Chińska warzyw
  • Kasza Bulgur
  • Sałata lodowa
  • Pomidory
  • Ogórek
  • Jogurt naturalny
  • Jajo na twardo
Około 430 kcal

Podwieczorek

  • Kefir waniliowy 100g - 68 kcal
  • Śliwki langroda 
  • Jajko
  • Mąka pszenna pełnoziarnista
  • Wiórki kokosowe 
  • Jabłko
  • Twaróg chudy
  • Cukier trzcinowy
Około 225 kcal
Kolacja

  • jajka
  • pomidory
  • polędwica sopocka
  • ogórek
  • Lody owocowe własnej roboty właściwie to sorbet (malina, arbuz, banan, odrobina białka bananowego) 100g - około 53 kcal 
ja zjadłam 200 g - 106 kcal.

Około 360 kcal

Razem  1605 kcal

O 16 dowiedziałam się dopiero ,że mam wolne dlatego  z  wczorajszego dnia jestem zadowolona oraz trochę nie.



 Nie zadowolona ,gdyż burza przeszkodziła mi w jeździe rowerem i zdążyłam przejechać około 3 km. Do tego 5 minut na skakance więc można powiedzieć że trochę rest
Natomiast jestem zadowolona ,gdyż nie dałam się pokusom i nie zjadłam czekolady do której mnie Mama namawiała. Ale także byłam z Mamą u Cioci a tam był duży talerz z bezami i ciasteczkami patrzyłam się myślałam ale się nie dałam. Namawiano mnie tez do loda także się nie dałam bo wiedziałam ,że w domu czeka na mnie lepsza domowa wersja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz