niedziela, 10 lipca 2016

Dziewiąty siódmy

Piątek.
obiad
Bardzo szybko go stworzyłam, gdyż do pracy musiałam sie spieszyć.Wiec był to 

  • Filet z kurczaka
  • Bób (gotowany)
  • Kasza kuskus
  • Pomidory
  • Jogurt naturalny
  • przyprawy do sosu i kurczaka wedle wlasnego uznania.

około 450 kcal

Podwieczorek, kolacja
W pracy nie mam zbytnio wyboru jest to pizza na podwieczorek jeden kawałek i na kolacje 1,5
Nie jestem w stanie określić ile to kalorii. Do tego pierwszy raz po pracy wypiłam monstera zero.
Był super wiem, że takie napoje z pewnością nie są zdrowe, jednak od czasu do czasu można.


Sobota
śniadanie
Wleciał omlecior, pyszny jednak nie zbyt wyglądowy jak większość  moich posiłków. Staram sie aby to poprawić aczkolwiek potrzebny jest do tego czas.
  • Jajo
  • Banan
  • Otręby żytnie
  • Słonecznik łuskany
  • Wiórki kokosowe
  • Maliny
  • Miód
  • Kawa zbożowa

około 340 kcal
II śniadanie
  • 2 jajka
  • Wafle ryżowe 
  • Awokado
  • Pomidory


około 250 kcal
Obiad 
  • Makaron pełnoziarnisty
  • Pierś z kurczaka
  • Szpinak
  • Pomidory
  • Ser żółty (20g)


około 500 kcal
I wchodzi moja siostra ze słodyczami ,które przywiozła z Turcji.



Taki cheat trochę, starałam się tylko po kawałku ale były pyszne i trochę więcej się doleciało 
Do tego kawałeczek do słownie kawałeczek ciasta u Babci.

Podwieczorek
  • Wafle podpłomyki 4 wafle

około 140 kcal
Kolacja
  • cukinia 
  • Pstrąg łososiowy (promocja w biedronce)
  • Pomidory
  • Keczup

 około 104 kcal

jak już cheat to doprawiłam lodami około 4 małe łyżeczki 

Dziś zaczynamy na czysto.
Nowy dzień.


2 komentarze:

  1. Ale smacznie sobie dogadzasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczne to Twoje jedzonko.
    Dieta wcale nie musi być nudna.

    OdpowiedzUsuń