środa, 20 lipca 2016

Dwudziesty siódmy

Wtorek
Śniadanie.

  • Płatki jaglane 
  • mleko
  • chleb tostowy pełnoziarnisty
  • odzywka białkowa 
  • nasiona siemienia lnianego
  • Ricotta
  • Wiśnie

W pracy 
o ile pamietam 2 kawałki pizzy z  bekonem ogórkiem kiszonym i cebulą

Obiad
  • Makaron pełnoziarnisty
  • Szpinak
  • Groszek zielony
  • Pierś z kurczaka
  • Mozzarella


Podwieczorek/kolacja
  • Tosty pełnoziarniste
  • jajko
  • awokado
  • banan
  • mango 
  • arbuz


Od kiedy pracuję cieżko mi jest się przestawić z dieta. Jak widać wygląda to jakby brakowało mi dwoch posiłków. Ubolewam nad tym. Mam nadzieje że nie odbije się to znacząco na samopoczuciu i wadze przez te 1,5 miesiąca. Od września bedzie łartwiej. 

Ale na szczęscie wczoraj udało mi sie zrobić.
  • Rozgrzewka z Ewą Chodakowską
  • Pośladki z Mel B
  • Abs MEl B
  • Rebecca Luis abs Victoria secret.




Polecam do lektury w wolnych chwilach, super książka ja obecnie czytam drugą część. 
Niestety drugiej częscie nie bylo w mojej bibliotece dlatego czytam w pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz