niedziela, 3 lipca 2016

Drugi Lipca

Sobota

 śniadanie
Dzień rozpoczęty jak zazwyczaj od pysznej owsianki. Jednak okoliczności sprawiły ze nie mam zdj, jednak byla to owianka dość wybuchowa.Miała w sobie

  • płatki owsiane błyskawiczne/górskie
  • twaróg delikate (zmielony o bardzo kremowej konsystencji jak na zwykły twaróg)
  • banan
  • rodzynki sułtańskie
  • mango
  • masło orzechowe (niestety bardzo mało go było - zbyt kaloryczne)
  • wiórki kokosowe
  • nasiona siemienia lnianego
  • odrobina mleka kokosowego
  • odżywka białkowa o smaku bananowym
Bardzo bogata ilość składników jednak dawka wystarczająca aby bilans się mniej więcej zgadzał. Osobiście wolę dodać mniej banana aby dodać jednak odrobinę innego smaku jakim jest masło orzechowe dla różnorodności.

drugie śniadanie
 Jestem wielbicielką makaronów jednak staram sie je ograniczać aby nie zawładnęły całym moim jadłospisem. Pozwoliłam sobie na jego odrobinę przy posiłku numer dwa.


  • makaron pełnoziarnisty 
  • maliny (własne można powiedzieć nawet ekologiczne)
  • jogurt naturalny 2%
  • rodzynki sułtańskie

Obiad

To była instna improwizorka chciałam stworzych kotleciki mielone z kurczaka ale wyszła jakaś obstrakcja z
  •  pierś z kury 
  • szpinak
  • cukinia
  • brokuły (miałam jedynie mrożone więć je ugotowałam)
  • jajko 
  • kasza manna 
       dodatki
  • kasza kuskus
  • pomidor
Kotleciki nie były aż tak fantastyczne jak w moich wyobrażeniach gdyż pierwszy kotlecik ruszył na patelnie bez przypraw o których na śmierć zapomniałam 



Przed kolejnym posiłek udałam się na krótki trip rowerowy. Nie wykonywałam więcej ćwiczeń gdyż po piątkowym treningu nóg nie miałam tyle sił. A biorąc pod uwagę jaki jest dzień (sobota)  nie dotrwałabym do wieczora tylko położyłabym się w kime. A zdrowy styl życia nie musi zabierać nam życia towarzyskiego.

                                       

Podwieczorek
 Byłam wcześniej na zakupach i postanowiłam kupić łososia ,dlatego po treningu użyłam go. Nie jest on częsty w moim menu ze względu na cene. Uważam że zdrowe odżywianie nie powinno sprawiać ze portfel naszych rodziców staje sie całkiem pusty.
  • wafle ryżowe naturalne
  • twaróg półtłusty (ten sam co w śniadaniu)
  • łosoś Norweski
  • banan

Kolacja
 Nikt nie mówił ,że trzeba sobie odmawiać kolacji w podróży. Moja kolacja została pięknie ułożona w pudełeczku. Był to pyszny omlecik. Ps. rzadko mowie ze moje jedzenie jest pyszne ale to na prawdę było dobre.

  • jajko
  • mąka gryczana pełnoziarnista (tu zmielona biała kasza gryczana)
  • rodzynki sułtańskie
  • wiórki kokosowe
  • masło orzechowe 
  • wafle ryżowe znalazłam na promce w Tesco pyszne w małych paczuszkach bardzo cienkie i smaczne 
video


Wszystko jest dla ludzi dlatego jedno piwo wydaje mi sie ze nie zniweczy pracy jaką wkładam w ćwiczenia i dietę. Najważniejsze jest to by nie popadać w jakąś obsesje we wszystkim ważny jest umiar to sobie powtarzam, 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz