poniedziałek, 4 lipca 2016

Czwarty Lipca

Poniedziałek

śniadanie
Kolejny wakacyjny dzień czyli pobudka o 8. Zadania wykonane próbki do sanepidu zaniesione ,pojedzone, trening zrobiony.

Owsianka z fantazją.

  • płatki owsiane błyskawiczne
  • banan 
  • wafle ryżowe kukurydziane extra cienkie (te moje ulubione)
  • siemię lniane
  • odżywka białkowa (bananowa)
  • mleczko kokosowe
  • kakao
  • wiórki kokosowe

Prawie 400kcal u mnie oczywiście.

Drugie śniadanie
Jak to z moją pamięcią bywa zapomniałam po raz kolejny zrobić zdjęcia,
Ale ten posiłek to zwykły rosołek
  • bulion z kurczaka
  • makaron
  • wafle ryżowe (moje uzależnienie od kilku dni) 
Obiad
  • pierś z kurczaka w przyprawach
  • pomidory
  • kalafior
  • kasza kuskus
  • jogurt naturalny
  • czosnek
  • przyprawy do sosu i kurczaka


Tu ponad 400 kcal delikatnie ale jednak ponad.

Trening
  • mel b (ABS)
  • Victoria Secret Abs - Rebecca Louise



Podwieczorek
Miałam tak wielką ochote na coś słodkiego, przeszło mi nawet przez myśl zeby pójść do sklepu i kupić sobie jakiegoś mega czekoladowego batona. Jednak przejrzałam internety i postanowiłam zrobić sobie naleśniki, Przyznaje sie dodałam odrobinę białego cukru pudru. Jednak jest to lepsze niż pełen chemii baton,

  • mąka gryczana 
  • mąka kukurydziana
  • jajko
  • mleko
  • jogurt naturalny
  • twaróg półtłusty 
  • cukier puder (3g)
  • banan
  • sok z pomarańczy (odrobina wystarczyła mniam)

Kolacja
stwierdziłam co sobie będę żałować i stworzyłam kolację +100 kcal więcej większość tych kalorii to po prostu więcej masła orzechowego niż zawsze.
Nie wygląda to apetycznie ale najadłam sie.
  • odżywka białkowa (banan)
  • mleko
  • wafle ryżowe (po raz kolejny)
  • kakao
  • banan
  • masło orzechowe
  • jajecznica z 1 jajka + pomidory


Wiem wiem nie zachęca do spożycia. Ale zaczynam sie starać, A jak to mówią liczą się chęci.
Musiałam dzisiaj spiąć się i dodać dziennik gdyż jutro lecę na dzień próbny do pracy i z rana będę musiała sie ogarniać. Troszkę się stresuje przede wszystkim dlatego iż dzięki temu czy sie dostane bedzie zależało czy zostanę czy tez wyjadę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz